Mevsimin İlk Macerası: Birinci Gün

Yolda!

14 Mart 2011
Bahar tatilinde ben ve dostum Malcolm bir bisiklet gezisi yaptık. Mart ayının soğuk bir pazartesi günü bizim macerasımıza başladık. George Washington Körprüsü’nün üstüne gittik ve New Jersey’de Delaware Su Aralığı’na doğru bisiklet binmeye devam ettik. Delaware Su Aralığı Pennsylvania’da olan jeolojik bir özellik. Orada Delaware Nehri dağların arasına akar. Evimden yaklaşık yüz mil kadar uzaktır.

İlk gün gidilecek yerimize yakın bir yere gelemedik cünkü New Jersey’de yolu kaybettik. Haritamız yoktu. Bizde sadece karışık bir Google yol tarifi vardı. Bundan dolayı oradaki köyün kütüphanesine girdim ve bir kuzey New Jersey atlasından fotokopiler yaptım. Sonra doğru yolu bulduk.

O gece adını bilmediğimiz bir ormanda kamp kurduk. Soğuk ve sert rüzgâra karşı korunmak için, eski bir taş duvarın yanına sığındık. Kamp ateşi yaktıktan sonra, soğuktan korunmak için uyku tulumumuzun içine girdik ve bir şişe viski içtik.

Bu yazı Dışında içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

One Response to Mevsimin İlk Macerası: Birinci Gün

  1. Meryem dedi ki:

    New York’u merak ettim.

Bir Cevap Yazın

