Mevsimin İlk Macerası: İkinci Gün

Soğuk bir Sabah

15 Mart 2011
Ertesi gün biz uyanınca, su şişelerimizdeki su buz olmuştu! Hızlıca giyindik ve bisiklete binmeye başladık çünkü hareketsiz durmak için çok fazla soğuktu. Kahvaltı için, klasik ufak bir lokanta bulmak istedik, ama orada hiçbir lokanta yoktu. Sonunda bir köye geldik ve onun ufak lokantasını bulduk, ama kapalıydı! Lokanta sadece salı günü kapalıymış!

Daha ileride yol boyunca sahte bir köy vardı. Disneyland gibiydi, ama daha alçaktı. Köyde bazı giyimmevleri, bir mum dükkânı, ve başka yararsız perakendeciler vardı. Ama ayrıca bir café vardı ve çok açtık ve kahveye ihtiyacımız vardı. Büyük bir kahvaltı ısmarladık ve afiyetle yedik.

Daha sonra o gün Pennsylvania sınırına gitmeyi başardık. Delaware Nehri’nin üzerindeki yaya köprüsünün üstünde öğle yemeği yedik. Sonra Su Aralığı’na kadar devam ettik. Çok

Malcolm Su Aralığı’nda

güzel bir yer, büyük, yüksek granit duvarlar ile çivrili. Hâlâ kıştı olduğu için, ağaçların yaprakları yoktu ve bu yüzden taş oluşumlarını açıkça görebildik. Nehrin yanında milli parkın içinde gitmeye devam ettik.

Hava durumuna göre o gece yağmur yağacaktı, ve biz yine böyle açık havada tekrar uyumak istemedik. Bir tren istasyonuna gitmeye karar verdik. En yakın istasyon Port Jervis’deydi, sabahki çıkış mahallimizden yüz mil uzakta olan bir yer.  Rüzgâra karşı ilerledik. Sonunda guruptan sonra Port Jervis tren istasyonuna vardık. Çok şükür ki son treni kaçırmadık.

Bu yazı Dışında içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.