Proje Hâlâ Bitmemiş

Ben talimat bekleyerek toprak borularının üstünde oturuyorum

28 Mayıs 2011                                                                    Önceki ziyaretimden iki hafta sonra Yurt Şehitleri Günü hafta sonununda ben Jen’le Governors Adası’na geri dönünce, tamamlanmış projeyi görmeyi umuyordum. Ama biz sanat projesi alanına yaklaşır yaklaşmaz, bir şeyin yanlış olduğunu fark ettik. Bütün buplar toprakta seriliyordu ve Antonio diğer kişilerle çalışıyordu. Jen ve ben arkadaşımıza ulaştık ve ona ‘ne  var burada neler oluyor?’ sorduk. Antonio bize çok sorunlarla karşılaştığını söyledi. Toprak borulardan oluşan yapıların ölçüleri yanlış hesaplanmış ve onun için Antonio’nun yeniden hesaplaması ve düzeltmesi gerekiyordu. Biz ona yardım etmeye karar verdik. Bir saat kadar yardım etmek için kaldık. Eğer Brooklyn’deki önceden verilmiş sözümüz olmasaydı daha uzun kalırdık, ama maalesef proje düzeltilmeden önce gitmemiz gerekiyordu. İnşallah projenin bittiğini yakında görceğiz.

Bu yazı İçinde içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

