Şampanya’daki Hayatımız: 1. Bölüm

Jen kanal kenarında bisiklete binir.

7-8 Haziran 2011                                                               Bu yaz Jen ve ben Fransa’nın Şampanya Bölgesi’ne gittik. Tabii ki bisikletlerimizi de yanımızda götürdük. Paris’e uçakla gittik ve orada ucuz bir otelde bir gece kaldık. Otele indikten sonra bisikletleri kilitleyip Paris’in etrafında dolaştık. Paris’deyken iki yıl önce zaman geçirdiğimiz mahalleye yürüdük ve en sevdiğimiz yerleri ziyaret ettik.

Ertesi sabah Şampanya’ya giden bisiklet seyahatimize başladık. Şehir dışından Saint Martin Kanalı’nın yanından gittik. Aslında bütün günü kanal kenarında bisikletle giderek geçirdik. Yol düzdü, arabasızdı, ve güzeldi. Kanal bizi tarlaların üzerine, ormanların arasına ve köylerin içine götürdü. Şurada burada bir lokma için bir köydeki bir kahveye uğradık. O akşam kanalın yanında olan bir tarlada çadırı kurduk. Yüz kilometre bisikletle gitmemize rağmen uykuya zorlandık çünkü görünüşte biz gürültülü bir ekspres tren yolunun yakınında konaklıyorduk. Ayrıca tarlada ürpertici ve terk edilmiş bir çiftlik evi vardı.

Bu yazı Yurtdışında içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.