6. Bölüm: Şampanya’daki Son Günümüz

Veuve Cliquot'da taklit alışveriş çılgını

14-15 Haziran 2011                                        Erken kalkıp sabah güneşinde çadırı kuruduk. Her şey kurur kurmaz bir tur için Pommery şampanya evine doğru ilerledik. Mağaralarında aşağıya yürüdük ve sonradan şampanyayı denedik. Her zamanki gibi lezzetliydi. Benzer minval üzere Tattinger ve Veuve Clicquot evlerini ziyaret ettik.

Akşamleyin, ana meydanda croque madam yedikten sonra, Paris’e giden trene bindik. Paris’e varınca tren istasyonunun yanındaki ucuz şüpheli otelde indik. Biraz kuşkuyla otelin içinde bisikletlerimizi saklayıp eğlence için şehre yaya gittik. Bu gece Paris’deki son gecemizdi.  Şehri dolaştık ve Pont du Arts köprüsünü

Pommery sihirli kalesi

turladık. Şarabı içen âşıkane gençlerle dolu olan yaya köprüsünden gece oluşan kent siluetini görebiliyorduk.

Sabahı bisikletlerimiz için olan karton kutuya bakarak ve yaya kaldırımında bisikletleri demonte ederek geçirdik. Öğleden sonra ağır ambalajlanmış bisilketleri metro durağına sürükledik ve İrlanda’ya giden bir uçağa inmek için havaalanına gittik.

Bu yazı Yurtdışında içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.