Tara Tepesi’nde

Ben hakiki kralım mı?

17 Haziran 2011                                              Sonradan Tara Tepesi’ne gittik.  Tepenin üstünde topraktan temeller, daha küçük bir höyük  ve Kader Taşı, bir taç giyme taşı, var. Hakiki kral Kader Taşı’na dokununca taş feryat edermiş.  Tabii ki gelenek olarak herkes taşın bağırmasına umarak taşa dokunur.  Ona dokundum ama feryat etmedi. Gelecek kral olmayacağım.

Sabahleyin havaalanına gitmemiz gerekiyordu. Ben New York’a geri dönüyordum fakat Jen bir arkadaşini ziyaret etmek için Danimarka’ya gidecekti. Ama yolcu kabul yerine gelince ona pasaporttaki adı ve biletteki adının nedense eşlemediğini söylediler. Ona uçmaya izin vermeyi reddetti!  Çok yalvarmamıza rağmen Jen İrlanda’da kalmak mecburiyetindeydi. Ben eve giderken Jen dört gün daha denizin yanında yaşayan kuzenimle kaldı.

Bu yazı Yurtdışında içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

