Batı Sahili’ni Ziyaret: Aile

Cameron ve ben sebze bahçesinde

20-29 Ağustos 2011                                       Dersler tekrar başlamadan önce, ben ailemi ve arkadaşlarımı ziyaret etmek için Batı Sahili’ne gittim. Portland’da ana-babamla ve daha genç iki erkek kardeşimle zaman geçirdim. Ben ve annem Portland’ın kentsel volkanında yürüyüş yaptık ve babam öğle yemeği ve içki için beni çıkardı. En büyük kardeşim Cameron arkadaşlarıyla moda olan sokağın yakında olan büyük ve eski bir evde yaşıyor. Geceleyin Cameron’la meyhanelere gittim. Yirmi yaşında olan en küçük kardeşim Dylan’la kahve için ve bir suşi lokantasına gittim. O yarım günlük okula giderken hala ana-babayla yaşıyor.  Boş zamanında babamızla klasik arabasını onarıyor.

Ailece Portland’dan seksen kilometre uzak olan Bingen köyüne arabayla gidip dedemi ve babaannemi ziyaret ettik. Onlar yaptığı evde oturuyor.  Kardeslerimin kız arkadaşları da geldi. Orada geceledik ve ertesi sabah babaannem bize kahvaltı yaptı. Sonra hepimiz (dede ve babaanne hariç) yakın terk edilmiş bir taş ocağına gidip tabancalar ve tüfekler ateşledik! Hobi olarak babam ve Dylan ateşli silah toplıyor. Taş ocağında gazoz ve kahve kutularını ateş ettik. Kırsal Washington Eyaleti’nde bu çeşit şey yasaldır.

 O akşamdaki öğünden sonra, ailem Portland’a geri döndük ama ben bir gece daha kaldım. Ben kalırken babaannem bana domates konservesi yapmasını öğretti. Onların evinin arkasında büyük sebze bahçesi var.  Yeşil fasülye, alabaş, pancar, çilek, ahududu ve domates üretiyor. Yaz sonunda çok fazla domates var böylece konserve yapmamız lazım.

Bu yazı Dışında içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

