Batı Sahili’ni Ziyaret: Arkadaşlar

Donut örnekleri

20-29 Ağustos 2011                                       Portland’dayken ben iyi arkadaşlarımla da oyalandım. Doğumdan beri tanıdığım arkadaşım Pat ve eşi Amanda’yı gördüm. Gelecek yıl onlar İspanya’ya temelli taşınacak. Ben de yurtdışına taşınmak istiyorum ama temelli değil. Bu şeyler hakkında konuştuk.

Başka gün dostum Shaun’la buluştum. O modern bir göçebedir. O bahar Shaun Oregon Sahili’ndeki Astoria kasabasında oturuyordu ama bu kış o Savanna, Georgia’ya güneye uçarak. Ayrıca o Reno, Nevada’da ve Güney Kaliforniya’da kısmen yaşıyor. Portland’da biz beraber bisikletlere bindik. Şehrin en uzun bisiklet patikasında en sevdiğimiz doğal parka gittik.  Yolda, patikanın yanındaki yeni binası için tanıtım olarak Portland Operası bisikletçilere ve başka gelen geçen kimselere bedava bira veriyordu. Tabii ki durup bira içtik. Biradan hoşlanarak binen bisikletçilere alkol vermek yasal olup olmadığını merak ettik. Ama Portland bir bira kenti. Bira ve bisikletler Portlandlıların en sevdiği şeylerdir.

O gece ben ve Shaun onun arkadaşıyla buluşup akşam yemeği yedik. Sonradan saat on bir gibi Portland’ın maruf Voodoo Donuts’una gittik. Bu bütün gece açık lokmacı özellikli ve tuhaf donutlar yapar. Mesela bir donutun altında Froot Loops var ve başkasının mosmor üzüm tadında olan şekerlemesi var. En ünlü donut vudu bebeği şekilindedir. Her zamanki uzun sırada bekledikten sonra üçümüz bir düzine donut alıp onları yemek için volkan olan parka gittik.

Bu yazı Dışında içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

