Üç Günlük Yürüyüş: Gün 2

Güzel bir sabah!

6 Kasım 2011                                                     Sabahleyin hazır kahve yaptım ve ateşe yeniden başladım. Kutu fasulyeyi açıp ocakta onları ısıttım. Kahvaltıyla acele etmedik çünkü ateşin etrafı rahattı ve uzağı soğuktu. Güneşin biraz daha doğmasını beklemek istedik.  Saat dokuz buçukta sularında eşyalarımızı topladık ve kamp ateşini karla söndürdüm. Timp’ten Apalaçi Patikası’na izimizi takip ettik.

Birkaç saat sonra Brien Barınağı’na geldik. Ayı Dağı Devlet Parkı’nda bu barınak Apalaçi Patikası’ndaki üç barınaktan biridir.  Barınağa uğramak istiyordum çünkü günlüğü imzalamak istedim. Geçen yaz biz kamp yaparken Fingerboard Barınağı’nda kaldık ve barınakta gezen yolcular tarafında imzalanan bir günlük bulduk.  Ama Brien Barınağında bir günlük bulmadık. Onun yerine tek gözlü bir adamla karşılaştık. Yakacak

Doğanın ortasında (Artalandaki köprüyü fark edin)

odunu topluyordu. Salamlaştık ve konuşmaya başladık.  Evvelki gece barınakta kalmıştı ve birkaç gece daha kalacaktı. Bende harita olmadığından dolayı tek gözlü adama onda olup olmadığını sordum.  Haritası vardı ve ona bakmama izin verdi. Haritadan Tuxedo tren istasiyonuna gitmek için Tiorati Gölü’nün yanında bizim Ramapo Dunderberg Patikası’nı takip etmeye başlamamız gerektiğini anladım.

Şans eseri olarak, haritayı aşağı koyar koymaz yolda kayboldum. Bütün patikalar diğer renkli işaretlerle belirtilidir. Mesela Apalaçi Patikası’nın beyaz işaretleri var ve Ramapo Dunderberg Patikası’nın kırmızı işaretleri var. Bu işaretler ağaçlarda ve taşlarda boyanır. Ama şimdi sonraki işareti bulamadık. Yarım saat boyunca bu işareti araştıracak dönüp dolaşıp aynı yere geldik. Tek gözlü adam da bilmedi. Oraya başka bir patikayla gelmişti. Nihayet o gizli işareti bulduk ve yolumuza devam ettik, ama biraz sinirlendiriciydi.

Dik bir kayalıkta.

Gün batımına doğru Remapo Dunderburg Patikası’yla kavşağa geldik. Daha sonra sapmadan önce bir süre iki patika yan yana gider. Aslında  geçen yaz kaldığımız barınağın yakınından sapar. Bu gece şu barınağa ermeyi umuyorduk ama hava çok fazla hızlı karardı.  Onun yerine akan bir derenin yanında çadır kurduk. Jen çadır kurarken ben yakacak odunu toplayıp bir ateş yaktım. Akşam yemeği için keskinleştirdiğim bir dal ile açık ateşin üzerinde pişirdiğimiz sosisler yedik.

Bu yazı Dışında içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.