Aile Sırları

Veronika tarafından çekilen Laguna Beach resmi

04 Ocak 2012                                      Haftalar önce, Jen ve ben Güney Kalifornia’dayken Londra’da yaşayan kuzenim Veronika’yla buluşmak için planlar yapmıştık.  Veronika çok yaşlı babaannesi Maureen’le Laguna Beach’te arabasız kalıyordu. Laguna Beach Lois’in mahallesinden sadece bir saatlik süre uzaktır. Böylece Jen’in Lois’den ödünç aldığı arabasyla onu gidip aldık.

Ben sadece bir kaç yıldan beri Veronika’yı tanıyorum. Veronika Londra’da büyüdü ve ben San Fransisco’da yaşarken Veronika’nın beni ziyaret ettiği zamana kadar onunla hiç tanışmadım. Onunla aynı yaştayız ve aynı şeyleri yaparız ve bunun için biz San Francisco’da iyi anlaştık. Aslında Jen onu daha iyi tanıyor çünkü o San Francico’ya geldiğinde ben kendi yolculuğuma çıkmaya hazırlanıyordum ve ben bir kaç gün sonra çıkınca Veronika iki hafta boyunca Jen’le kaldı.

O ziyaret boyunca Veronika bana ilginç bir aile sırını açıkladı. O bana büyük amcam Ken’in gerçekte benim kuzenim olduğunu söyeledi. Bütün yaşamım boyunca herkes bana Ken’in anneannemin en küçük erkek kardeşi olduğunu söylemişte. Ama Veronika’ya göre Ken anneannemin en büyük kız kardeşi Maureen’in oğludur.  Maureen yaklaşık on altı yaşındayken Ken’i doğurmuş ve pek genç ve İrlanda’daki Katolik toplumunda olmasından dolayı, Maureen’in ailesi Ken’i bir küçük kardeş olarak yetiştirmişti. Ken ve ben oldukça yakınız çünkü, başka garip şey, Ken babamın büyük kız kardeşiyle evlendi.

Bu yazı Dışında içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

