Biraz Daha Aile Tarihi

Veronika ve Maureen başka bir günde

04 Ocak 2012                                               Biz Veronika’yı gelip aldığımız zaman benim büyük teyzem Maureen’le ilk tanışmamdı. Ken doğduktan sonra Maureen Londra’ya taşınmış ve daha sonra ünlü gece kulüblerinde dansçı olarak çalıştığı New York’a gelmiş. Duvardaki resimlerden Marilyn Monroe’ya benzediğini anladım.  Bu benim önümde oturan yorganlarla sarılan dişsiz ağızla gülümseyen, yaşlı kadının gerçek bir güzel olduğuna henüz inanabiliyordum. Ben onunla karşılaşınca, Veronika ona benim adımı ve akrabalığımızı söyledikten sonra, Maureen çok mutlu ve heyacanlı oldu ama geçirdiği felçlerden dolayı çok az konuşabildi.

Maureen’den başka, ben onun başka oğlu Michael’le ilk kez tanıştım. Michael Veronika’nın babasıdır. O da Londra’dan ziyaret ediyordu. Yolculuk etmeye başladığım zamandan beri ailem, özelikle Ken ve anneannem, benim Michael’le tanişmam gerektiğini söylemekte. O seyahat yazarıdır ve Mısır ve Lübnan hakkında bir çok ilginç kitapları yazmıştı. Nihayet

Veronika, Michael, ben ve Jen Maureen'in evinde

yaptım. Michael bizi daha sonra o gece, biz Veronika’yla dönünce, akşam yemeği yemek için kalmaya davet etti.

Üçümüz Laguna Beach’ten çıkıp Los Angeles’e doğru gittik. Hala sabahtı ve meşhur Santa Monica Çiftçi Pazarı en civcivli zamanındaydı. Her hafta sonu Jen radyodaki Evan Kleiman’ın ‘Good Food’ programını dinler. Bu program bu büyük çiftçi pazarına giden gezintiyle başlar. Bu yüzden Jen çiftçi pazarına bakmak isterdi.

Bu yazı Dışında içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

